ПИСМО В БУТИЛКА #7

11259694_351832185021456_3396003120837999517_n

Здравейте, казвам се Краси, на 35 години съм и живея с диагнозата МС от 2004 година.

Родена съм в Пловдив, но преди години дойдох да живея в София заедно с приятелят ми. След това ми поставиха диагнозата, а след мен приятелят ми беше диагностициран с рак на лимфните възли. При една от химиотерапиите го заразиха с Хепатит Б и в началото на тази година си отиде. Сега живея заедно с още една жена в Красна поляна под наем. Останах в София заради възможнонстите за рехабилитация и лечение. Благодаря и на фондация „Светлина за живот”, които ми оказват голяма помощ за редовните рехабилитаци. Наемът ми го плащат бившите ми работодатели, за което съм им много благодарна. Жената, с която живея, няма желание да ми помага, а аз вече не мога да свърша почти нищо сама. Нямам личен асистент и ще бъда много благодарна на всеки, който би ми помогнал с домакинската работа – пазаруване, готвене, чистене, пране, хвърляне на боклук и т.н.

Искрено ви благодаря!

Краси

Бихме искали да допълним, че част от екипа ни вече се запозна с Краси и сме първите отговорили на нейното писмо в бутилка. Тя има страхотно чувство за хумор и не се е отказала от борбата. Ние ще помагаме на Краси винаги когато можем, но търсим и още добри хора с воля, които биха отделили малко от времето си, за да не се налага Краси да чака по една седмица, за да й бъдат изпрани дрехите или изхвърлен боклука. За хората с диагноза МС храната е от изключително значение. Краси няма възможност да си готви и се храни трудно, затова яде предимно пакетирани храни. Всеки, който живее в района или има възможност да отделя малко време през седмицата може да се свърже с нас – може да й сготвите нещо вкусно и полезно и да й помогнете с храненето, може да пуснете пералня или да забършете прахта. А времето прекарано с нея ще ви се отблагодари, защото тя е истински слънчев и усмихнат човек. Освен това Краси чака за отварянето на защитени жилища в кв.Слатина, но до тогава можем заедно да потърсим нова квартира за нея, за да не живее с жената, която не само отказва да й помогне, но и се държи изключително грубо. Наемът, който бившите й работодатели могат да покрият е 130лв на месец.

2 thoughts on “ПИСМО В БУТИЛКА #7

  1. Искам да помогна , дайте адрес и тел и още днес преди 4(после съм на работа) ще ида да и помогна с нещо .
    Поздрави,Николай-0884 450569

    Like

    1. 🙂 Благодаря! Току що Лиза ми разказа за вас. Дала съм й телефон на човек, който ще ви разкаже от какво има нужда Краси и ще обсъдите как може да се включите. Хубав ден!

      Like

Вашият коментар

