ПИСМО В БУТИЛКА #4

11259694_351832185021456_3396003120837999517_n

Здравейте,

казвам се Деница, на 38 години, омъжена с детенце на 5 години. Вече трета година, живея с диагнозата МС. За съжаление болестта при мен така се разви до сега, че вече се придвижвам само с чужда помощ, поради което не бих могла да ходя на работа, а също и да работя на пълен работен ден.
Аз съм юрист и правоспособен адвокат. Работила съм в държавната администрация около 10 години. Когато родих детето си и след изтичане на майчинството ме съкратиха неоснователно, после ми откриха МС, заболяването ми се задълбочи и не успях да си намеря работа.
Разполагам с компютър, интернет и принтер. Обичам и да пиша. Бих могла да работя от вкъщи както юридическа работа, така и всякаква работа свързана с обработване на информация или нещо, което може да се работи от вкъщи Използвам възможността да Ви изпратя своето писмо в бутилка за да споделя желанието си да работя от вкъщи.
Така отново ще мога да се чувстван пълноценна. Следя всичките Ви действия, и много се радвам, че все пак има някой, който се ангажирал с тази благородна кауза.
Благодаря много за възможността, която давате на всички, които се борят въпреки трудностите.
Пожелавам Ви успех във всичките начинания, усилията Ви са достойни за възхищение.
Това е моят мейл за контакт – varsano_denica@abv.bg
При необходимост ще Ви дам и телефон. Още веднъж благодаря и успех!
Поздрави, Деница
Вашият коментар

